onsdag 4 juni 2014

Sen dess har vi varit inlåsta

Sa jag att hon fick feber.
I lördags
Som varade i fyra dagar.
Lägg sen till en sjumånaders som håller på att lära sig krypa.
Som aldrig vill vara still.
Som har separationsångest och inte vill släppas ner från mammas höft.
Inte ens på natten.
SAMT en valp som vi passar upp på för att få rumsren, för att han ska lära sig att familjens kläder, skor, leksaker och andra värdefulla inventarier är NO,NO.
Att Rasmus korvfingrar inte är mat och att Wildas prinsessklänning full med tyll icke är en kamptrasa.

Det går bra för det mesta men ibland känns det som att jag håller på att kvävas i all valpkiss, treårstrots och att ständigt gå omkring i kläder fulla med barnmat.

Som tur är har jag tecknat ett årskort på Crossfit.
Så dit kör jag när det blir för mycket.
När jag måste få känna blodsmak i munnen och mjölksyra i benen.
Det är så man får balans i livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar