tisdag 20 maj 2014

Datorjävel

Jag vet faktiskt inte varför jag överhuvudtaget valde en dator av denna kaliber.
När jag först stod i affären hamnade jag av en ren "slump" bland Apple hörnan.
Å vad mitt liv hade blivit underbart bara jag hade fått köpa mig en sproilans ny Apple.
Sen kollade jag på prislappen och insåg att oups det får bli i en annan tid i livet.

Så jag mitt spånhuvud gick fram och frågade en försäljare om dom hade någon "prisvärd" dator.
Han ledde mig fram till den jag just håller i handen och tada lovade dyrt och heligt att denna var just det exemplar vi sökte efter.
NO shit Sherlock
Ett riktigt måndagsexemplar.

Så nu har jag kommit till den punkten att jag hellre surfar runt på min I-phone då den är snabbare.
Mina bilder går varken att lägga in eller ta fram.
Nu kanske det i grund och botten inte handlar om datorns fel utan att det är något skit i den.
Men oteknisk som jag är orkar jag inte ta tag i det utan lägger hellre lite extra skuld på försäljaren som gav mig denna "prisvärda" dator.


Å varför tog jag inte en Apple?
Jag lovar mitt liv hade varit så mycket lättare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar