söndag 7 april 2013

Så funkar det

Då var ju gästrummet färdigt.
Endast några små detaljer fattas så som sängbord och garderobsknoppar.
Den sista finishen.

Sen sätter man sig ner i några veckor trummar med fingrarana och nähä.
Och som husägare har jag fått erfara att man alltid har ett projekt igång.
Så om vi nu inte skulle ta tag i köket.
Det är nästa STORA projekt.
Jag ränknar med att börja planera NU så kan vi nog sätta igång och ha det färdigt NÄSTA sommar.
Jag vet det kan ju gå fortare
Om man vill
Om man springer in och tar ett kreditlån
Jag funkar inte så
Jag är fanatisk utav hushållsekonom och buffert.
Fråga Pelle
Han anser nog att jag tjatat hål i huvet på honom

Jag måste ha en kalkyl
Ett sparkonto, för när det väl ska investeras så ska här jävlar inte snålas.
Så funkar jag inte heller
Tydligen

Nu åker alla "Sköna Hem", "Lantliv" och "HusochHem" fram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar