torsdag 17 mars 2011

Kärlekskrank

Visste att jag kände igen Joppes beteende sen innan men har inte kunnat placerad det förens idag.
Han har de två senaste dagarna inte ätit mer än några pulor på kvällen, jaha tänkte jag och gav han avmaskningsmedel. Han har suttit sen 6-7 på morgonen vid dörren och pipit,gnällt och har gjort allt som står i hans makt för att få komma ut. Däribland sprungit runt och tuggat sönder en halv murgröna, några uphittade servetter(antar att dom kommer från Wildas privata sophink)

Jag i egen hög person har gått och svurit över denna hund, samt städat upp efter honom varpå jag insåg att det var Wildas sophink han lagt belag på.
Munnen har gått i ett.
-Det var ju själva FAN!
-Snart är du ute på blocket!
-Att man aldrig kan få en lugn stund!
-Du som precis hade börjat lugna ner dig så kommer detta bakslag.

Tills jag tillslut inser att detta fenomenet beror på en löptik!
Så nu i denna stund har jag lagt stridsyxan på hyllan och tycker mer eller mindre synd om denna kärlekskranka hund, som jag vet inte kommer att få ligga.
Men försöka duger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar