måndag 14 mars 2011

En vild chansning

Idag var dagen D den dag som jag med lite våld och en jävla vilja lyckades att pressa mig ner i mina favvo jeans.
Jag vet dom satt jävligt tajt,magen bullade över och ärret ömmade men vad gör det.
Som jag har längtat
Trädde även på mig en tajt tröja men där sa spegeln STOPP
TO much
Så bytte till nått lite lösare, vill ju gärna tro att jag har lite självdistans.

Redo för att möta världen begav vi oss till Åbergs(frissan)
Åman det var en ren chansning och jag gjorde korstecknet innan jag klev in genom dörren med en Wilda i vagnen.
Käre gode Gud måtte ungen vara glad, tyst och nöjd om så bara för en liten stund tills vi kommer hem.
Sen kan hon få gorma bäst hon vill
Sagt och gjort parkerade vagnen brevid min stol sen satt Wildingen(tyst) och betraktade medans morsan blev stylad.
Vet inte om det var mitt gladad humör som spelade in eller om det helt enkelt var hårsprayen som fick henne att vara på så gått humör men mig gör detsamma.

Nu ska jag nog och sno åt mig en macka, innan jag länsar godispåsen som är kvar sen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar