lördag 26 mars 2011

Bye,bye Jenna

Kan ju bara berätta att nu är Jenna och jag färdiga med varandra, hon hade mycke att berätta och för alla lässugna kan jag rekomnedera henne.
Inte enbart för att boken består utav SEX,Drugs and rock´n Roll utan även för att nånstans vill man se vad som finns bakom den sminkade fasaden.
Alla tycker vi om ytan men på nått sett tycker vi ännu mera om att smaska på djupet.

NU blir jag bara fundersam över vad jag ska läsa härnäst, har ju intalat mig själv att inte köpa fler böcker.
Att inte överkonsumera men sidor med skrift är ju trots allt allmänbildande och jag måste ju bevara det kulturella arvet av dåliga deckare och snyftiga romaner.
Men ok jag kan beställa hem lite Selma Lagerlöf så bevara jag ju även en del av den svenska historiken.
Det finns alltid en väg att ta sig förbi systemen, även om det är en själv som byggt upp dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar