måndag 14 mars 2011

VAd tänker du med?

Ibland undrar jag
My Sunesson vad tänker du med??
2010 gick jag med på en vadslagning, försten som "jobbar" sig till en miljon vinner!
Jag är med sa den glada tävlingsidioten men

Faktum 1:

Hur ska jag kunna jobba mig till en miljon då jag går på föräldrapenning? Försökte ligga i så gott jag kunde men när jag va gravid i femte månaden fick jag dra ner på takten. Gick inte skitbra att springa efter kvigor och stänglsa i 30 graders värme.
Tro mig jag har försökt

Faktum 2:

Senare på festen där vi nu uppbringat denna vadslagning(självklart kom detta förslag upp på en fest) hör jag hur två andra intressenter börjar disskutera.
Men där handlade det inte om att räkna ut övertid Nej,nej här börjades det pratas aktier, köpa och sälja skog you name it. Så här sitter jag nu inte ett dugg rikare än innan men på nått jävla sätt ska jag nog lyckas.
Kanske att jag kan börja spela poker på nätterna???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar