torsdag 10 mars 2011

Ironi

Hej alla Underbara läsare
Idag har min lilla prinsessa och jag varit ute i det fina vädret med våran superduper härliga Urban jungel vagn.Vi matade änderna och prinessan tappade en vante= smuts som jag gärna tar mig an när vi kommer hem.
Nu har jag precis avslutat en UNDERBAR pastasallad (alltid denna jävla sallad)
Så efter det att jag har dammat hemmet i mitt nya förkläde från Green Gate ska jag nu ge mig på att baka min GODA Macarones som maken bara ÄLskar.
Sen när vi fikat och Prinsessan har suttat klart från mina bröst ska vi äta kalvgrytan som stått och puttrat hela dagen.
Och till efterätt ska jag nog unna mig en liten chokladbit.
Men flikkor tänk på kilona

Jag bara ÄLskar att vara hemmafru och ge min lilla "PRINSESSA" allt hon förtjänar, dvs den nya lilla klänningen från Juicy Cuoture.

Så alla Underbara läsare Ha en toppen dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar