lördag 7 november 2009

ett glas rött till damen...

Jaha har precis satt mig ner i soffan ska ta lite macka och te så här en lördags kväll. Sorry att jag bangar på en utekväll på stureplan,men men det kommer fler tillf'ällen.
Sitter just nu och funderar på vad som just hände den senaste timmen...
Marcus, Åsa och lilla Gry kom och våldgästade oss, men alltid trevligt med lite socialt umgänge.
Hade endast lite kaffe och glasstårta att bjuda på men sånt är livet.
Bor man på landet hinner man inte springa ner till affären och köpa lite fika bröd.
Annars funderar jag på att avsluta dagen med ett bad och kanske att det även slinker ner ett glas rött...
Blir lätt så en dag som denna.
Men nu hör jag visst att te vattnet kokar och Pelle sitter och glor på dumburken, så antar att det är min tur att fixa kvällsvarden.

Fick erbjudande om Poker kväll med Daniel och gänget men sorry funkar inte utan Mia + att jag måste öva på mitt poker face innan jag går all in.
Hoppas att alla hinner njuta lite av de sista timmarna av lördagen, ni som redan dragit i er ett helrör så lär ju tyvärr kvällen redan slutat. To bad men det är ju inte min huvudvärk mohaha.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar