torsdag 18 juli 2013

Då vi var på Kolmården

 Wilda och jag följde med mormor, moster Maja och A till Kolmården.
 Vi kollade på alla djurena.
 Vi grät en skvätt till dem otroligt vackra delfinshowen (trots mina 26 jordsnurr blev jag lika salig som vilken 6-åring som helst, drömyrket vore ju att bli delfinskötare)
 Den Wilda fick "glass" hon drack tills hon höll sig för huvudet och fick brainfreze
 Sen åkte vi linbanan och kollade på lejonen.
 Dagens höjdpunkt för min två-åring.
Hon lyfte ett varnandes finger åt moster Maja och sa att "Lejonen kan du inte klappa, för dom är lite farliga"

Jag måste säga att hon är klok min dotter.

2 kommentarer:

  1. Ha, ha!
    Ja, lejon ska man passa sig för.

    SvaraRadera
  2. Ja och grisar ska man "panga" jag undrar vart hon fått det ifrån

    SvaraRadera