onsdag 13 juni 2012

Den tråkiga bloggaren

Javisst är det så.
Tråkig  och oengagerad.
Vad gör hon om dagarna egentligen???
Ett ynka inlägg om dagen skulle hon väl hinna med, ja nånstans emellan jobb, slipa,spackla,måla,hämta från dagis,laga mat,flytta,packa!
Jag vet jag vill och jag borde skriva mer, lägga ut fler bilder.
Men det hinns inte riktigt med livet har kommit och tagit mig med storm, och det må jag säga det blåser som fan häruppe.
Men det går enligt planerna.
Vissa dagar känns det underbart.
Ett eget hus.
Vårat hus
Andra dagar känns det bara som att man står och stampar.
Målade jag inte dessa  fönster igår?och i förrgår??
Har jag bara tre fönster kvar ala tre strykningar vardera

Min lilla bugdet som jag har snålat och sparat på börjar sina efter det att jag freakar ur.
Jag kommer in till affären för att köpa ett parkettgolv och kommer ut därifrån med ett stort hål i plånboken och ett massivt trägolv.
Vad hände där lixom??

Man lever bara en gång är tydligen mitt motto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar