fredag 29 oktober 2010

fredag

Efter att jag nu spenderat två dagar i soffan så vore det ju själva fan om jag inte skulle ta mig upp och bege mig iväg på äventyr.
Livdjurs auktion idag på Ingelstorp verkar lockande se om dom har några fina bruna som skulle passa i mitt stall. Eller ja det är ju faktiskt chefens stall men man kan ju alltid komma med förslag.
Joppe har lugnat sig nått hekto nu efter det att Husse gick lydnadskurs i onsdags och matte fick stå och se på. Men min 5 åring beter sig mer som en 1 åring då han bara gnäller, kräver uppmärksamhet och ger blanka fan i att lyssna.
Kan vara så att även han behöver sig en genomkörare....

Ja se där då åkte husse iväg till gymmet för att träna och vid dörren sitter två nyrastade hundar och piper....
Snacka om att man är dissad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar