söndag 21 augusti 2011

Kanonbra ide

Det måste varit Pelle som kom på den briljanta iden i fyllan och villan att jag My alias Sunesson ska bli nästa Elin Mann. Så det var bara att införskaffa sig en cross 80 kubikare höghjulig och sen lämna ena hjärnhalvan hemma och gasa som Pelle så vackert uttryckte det.
Vi tyckte nog båda två att det hela gick bra jag kopplade,gasade,växlade för fulla muggar allt gick ju som på räls tills den dagen jag fått lagom med kött på benen så jag gasar på för fullt i en uppförsbacke,sladdar i den mjuka sanden och nånstans däremellan sa cyklen hej då och försvann, själv drog tyngdlagen mig neråt varpå jag landar med benet i helt fel vinkel.
Oj sa jag

Tog mig lite för knäet och sa att jag nog vrickat till det, sen satte jag mig i bilen och körde hem.
Väl hemma drog jag av mig brallorna sen blev det raka vägen till akuten...
Tömde knäet på typ 20 mm blod följt av röntgen, titthålsoperation sen konstaterades det att korsbandet var av.
Piece off cake

Det är av den anledningen jag nu två år efter fått ett nytt.
En får tacke och bock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar