torsdag 6 maj 2010

jag ska bara

Jag ska klippa gräset idag trotts att regnet hänger i luften, inget som känns superkul men vad fan. Försökte verkligen att anordna lite sovmorgon men Joppe var dessvärre inte så samarbetsvillig.
Första uppvaknandet startade vid 02:30
Sen fick jag sussa en stund till 05:00
Sen var det tråkigt att sova så 05:30 va det färdig vaggat
Pelle gav vovvarna mat sen sov dom en stund
07:00 traskade mina trötta fötter upp då VI va så pigga och skulle ut och busa, sedan in och dricka, sedan ut och kissa.
Försökte tappert att ta med båda hundarna upp till sovrummet för att mysa. trodde ja ja eller ja Dusty somnade på 5 röda, den andra ligisten föträngde jag i drömmarnas land.
Ja men efter 8:30 fick det bli frukost

Men stör mig inte så mycke med lite störd sömn det var bara det att jag hade sån sjukt bra dröm. Ville bara krypa ner och fortsätta drömma, men den ljuva upplevelsen ville inte återuppväckas.
Men innan jag gör något annat ska jag bara titta klart på morgonsoffan och njuta av min frukost.
Grape fruit med te och knäckemacka med ost Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar